Stichting Anders Leren | Stichting Anders Leren doneert o.a. tuinbouwmaterialen aan Heilpedagogisch centrum “Matoekoe” te Lelydorp
16303

Stichting Anders Leren uit Nederland heeft tijdens een werkbezoek aan Suriname op 14 januari 2022 de volgende spullen gedoneerd aan  heil pedagogisch centrum Matoekoe te Lelydorp:

• 1 hooivork, spitvork en schop
  • 12 gieters
  • 10 werkhandschoenen
  • 4 kniebeschermers
  • 10 laptopcamera’s
  • 2 naaimachines
  • 8 theedoeken

Matoekoe richt zich op kinderen en jongvolwassenen met een ontwikkelingsstoornis.

Matoekoe biedt onderwijs aan in textielbewerking, potten bakken, schilderen en papierbewerking.

Daarnaast beschikt Matoekoe over een eigen tuin en boerderij.

Volgens de heer Caldeira, aan wie de spullen door Rudy Neslo zijn overhandigd,  zullen deze spullen zeker van pas komen in hun onderwijs.

Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.