Stichting Anders Leren | Steun Ons
page-template-default,page,page-id-15757,ajax_fade,page_not_loaded,,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Steun Ons

Voor de projecten  van 2014/2015 en 2019/2021 samen met Stichting RHIZA Suriname, hebben wij voor een groot deel van onze kosten,  subsidie ontvangen van het UTSN uit de Twinninggelden van de Nederlandse en Surinaamse Overheid. Wij waren uit 174 ingediende projecten een van de 17 gelukkigen die uitverkozen waren, dit zegt veel over de kwaliteit van onze projecten.
Wij hebben ook inmiddels met subsidie van ASML 2 praktijkunits geplaatst en met subsidie van Stichting KOOK en Stichting Muttathara ingericht en het schoolplein verhoogd en verhard en een afdak aan de schuurcontainer gebouwd voor de broodnodige schaduw op het schoolplein.
Ook voor ons nieuwe project met “Stichting Zout der Aarde” is helaas ook altijd weer geld nodig!!
Doneer vandaag nog!

Elke bijdrage van u is dus van harte welkom op rekening nummer NL57INGB0006588301 t.n.v. Stichting Anders Leren

Word Vrijwilliger!

Wij zoeken mensen die met ons mee willen denken en organiseren.