Stichting Anders Leren | 2018 Praktijkschool bijna klaar voor gebruik
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-15633,ajax_fade,page_not_loaded,,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

2018 Praktijkschool bijna klaar voor gebruik

Over dit project

Een subsidie van het Nederlandse bedrijf ASML maakte het mogelijk 2 containers om te laten bouwen tot praktijk klaslokalen. Inmiddels wordt er druk gewerkt aan de afrondende werkzaamheden. Zoals aansluiting elektriciteit, waterleiding en riolering. Ook moet de grond om de containers heen flink opgehoogd en verhard worden.

De werkzaamheden zijn ernstig vertraagd door ziekte van de bouwbestuurder van Rhiza Suriname en daarna de grote regentijd. Nu zijn inmiddels de ophoging en verharding van het schoolplein gerealiseerd en wordt er nog de laatste hand aan gelegd. Daarna wordt z.s.m. gestart met de inrichting van de containers en kunnen we nog in het schooljaar 2018/2019 ook starten met de lessen aan 13 tot 18 jarige moeilijk/anders lerende kinderen.